pphotoblog.blogg.se

2013-02-15
22:25:54

Längesen, men whatever..
Äter just nu HARIBO Pasta Frutta...eller ja, jag får som sagt inte upp påsen -.-' typiskt mig! och som sagt igår och i förrgår hade jag filmkväll med sovaöver och vi hade grymt skoj :) Vi kollade på filmen Ted och den måste alla se, så grymt bra!!! sedan la sig killarna tidigare runt 1 utom hampus och tjejerna, vi hade möjjs till klockan 2 på natten...hehe ^-^ här kommer en beautiful bild av min grymma festis!
YES! fick upp påsen nu...pjuuuh :) Annars så är mitt liv rätt chill och har gjort en mössa precis, skitnöjd...annars är mitt liv trökigt så nu kommer lite random bilder
Lite fula miner (i know).. Men nu vill jag bara tacka för din uppmärksamhet puss på dej som sitter där så syns vi kan ske imon :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: