pphotoblog.blogg.se

2013-01-17
19:17:53

Lite om oss :)
Nu ska vi beskriva varandra lite hade vi tänkt, som en liten rolig grej liksom :) Ni vill nog lära känna oss lite bättre så vi inte är som två små frukter som sitter och skriver haha! Så lite om oss kommer här nedanför ↓
Hampus: Han är en riktigt goo och awesome kille som är typ helt pro på att fota (som ni märker är det bara folk som skriver på hans bilder :( .) men han har världens råaste humor som jag gillar..ibland haha! Men han gillar badminton och ta foton, hans STÖRSTA passion är verkligen fotografering som t.ex denna bilden på mig:
Vi har känt varandra enda sedan nollan och har varit vänner sedan dess, umgicks aldrig förr typ eftersom han var mest med min älskade Lovisa (dem är typ grannar) :)
Men detta var lite av min version av hampus, nu kan ni se vad han skriver om mig här nedanför ↓
 
 
 
 
 
Det här ↓ är Alicia. Hon är en cool brud. Hon borde egentligen stå på dansgolvet 24h om dygnet för hon är en otrolig danstalang. Dock så skulle jag inte få träffa henne så mycket som jag vill då.. Hon gillar att dansa, fotografera och titta på mig (vilket tar upp det mesta av hennes tid). När man tänker på henne så är det första som ploppar upp i huvudet självklart hennes knäppa humor. Jag diggar den.  
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: