pphotoblog.blogg.se

2013-01-25
20:53:48

Extremt rolig mattelektion med bästa vännerna <3
Har nog haft den bästa mattelektionen med mina underbara vänner Lovisa, Linnea, Christian, Daniel och Simon :)
Har skrattat, skojat och bara haft det grymt bra! Christian tror han kan göra massa tricks och brukar alltid skrika på Danne att han ska göra armhävningar på lektionerna, så skön kille asså :')
förstår ni att jag har världens bästa vänner nu?
Förresten kommer det massa bilder på min underbara hund Eyla :)
Vill du veta mer om Eyla? Kolla då lite längre ner ↓ 
 
 
 
Eyla:

Underbar hund som är så kelig så man nästan blir trött...hon älskar att röra på sig och springa hon fattar många kommandon men älskar när man säger "vill du ha mat?" eller "vill du ha godis?" hon är verkligen galen och brukar luta på huvudet åt sidan när hon inte fattar vad man säger...URGOO är hon :) hon brukar gömma sig under sin tass *sött om man säger så* och kommer alltid och gör en High5 med en när man vill ha en, brukar även lägga huvudet på soffan när man egentligen säger att hon ska lägga sig på golvet *dör*. Hon är 10 år och fyller år i Mars, i år blir hon 11. Hon blir nästan aldrig sjuk men Borelia är något man kan kämpa med ibland :) 
Älskar min hund och hoppas ni gillar bilderna jag lägger upp, Love U guys <3 
 
 
 
Kommentarer:
#1: Christian

Så jävla rolig matte lektion asså

2013-01-25 @ 22:46:40
#2: Moster

Längtar så efter er bägge två, kramar till dig Alicia och krama Eyla från mig. Jättefin blogg!!

2013-01-26 @ 17:24:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: