pphotoblog.blogg.se

2013-02-04
20:31:00

NU...var det länge sedan jag skrev här...
HEJ!
Vilken härlig dag det var ute idag va? hmm, svinkallt och blåsigt..inget speciellt rooligt väder! 
jag har inte haft tid/inte orkat blogga nu under veckan, har varit på konfirmationsläger, dansat och spelat badminton! inga kort har jag inte fått utan det har varit rätt trökigt väder. 
 
konfirmationslägret: Inget bättre har typ hänt under detta året utan mitt roliga läger, jag skulle inte bara tacka dessa underbara ledare/faddrar utan även alla kompisar som gjort lägret 500 ggr bättre än vad jag trodde, tack till Lovisa, Anna, Linnea, Gunne, Danne, Kigge, Sandra! (vill bara påpeka att Kigge har gött vax enligt mig och Linnea) Kolla Linneas blogg här → http://www.linneagibson.blogspot.se/
 
Twisted feet DA: Underbar dansskola där dem går efter din egna nivå/förmåga för dans, jag går i Nf (nybörjare fortsättning) även om jag gått i dans i 7 år, men detta är helt nya danser som jag aldrig dansat. Poppin' NYC Isolation är dem bästa danserna i världen. Kika in på deras hemsida här → http://www.twistedfeetda.com/
 
random bilder:
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: